Kanał Sportowy ze znaną marką przegryzek
Błyskawicznie rozwija się Kanał Sportowy. Projekt, a raczej jego dziennikarze, zyskali właśnie ciekawego partnera.
Mowa o marce Crunchips należącej do Lorenz-Bahlsen Snack World. Na mocy umowy będą ją promować Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski.
W pierwszym etapie działań Michał Pol, w swoich kanałach społecznościowych, zaprosił odbiorców do konkursu, którego zwycięzca otrzyma całą paletę Crunchipsów, czyli łącznie 350 paczek. Zadaniem uczestników jest zgłoszenie własnej legendarnej paczki – piłkarskiego składu najlepszej, ale nieoczywistej drużyny. Informacja o konkursie wraz z ekspozycją marki miało miejsce również w kanale Youtube (Polsport), podczas transmisji na żywo. Smokowski i Stanowski mają do akcji dołączyć na jej kolejnym etapie.
Za pomysł kreatywny rozpoczętej właśnie kampanii, zakup i planowanie mediów i lokowanie produktów odpowiada Spark Foundry, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe Polska.