04.03.2020 12:13

Hołowczyc promuje piwo bezalkoholowe

Krzysztof Hołowczyc, znany polski kierowca rajdowy, został twarzą nowej kampanii reklamującej piwo Tyskie 0,0%.

Bezalkoholowy wariant piwa marki należącej do Kompanii Piwowarskiej będzie reklamy hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”.

– Do udziału w tej kampanii nie trzeba było mnie długo namawiać, ponieważ jest zgodna z moimi przekonaniami i programem założonej przeze mnie fundacji „Kierowca Bezpieczny”. W moim odczuciu Tyskie 0,0% to idealna alternatywa dla kierowców, którzy lubią smak piwa, ale jednocześnie chcą być odpowiedzialni na drodze – wyjaśnił Krzysztof Hołowczyc.

Działania reklamowe obejmują telewizję, radio, internet, a także outdoor i działania PR. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński