Hołowczyc promuje piwo bezalkoholowe
Krzysztof Hołowczyc, znany polski kierowca rajdowy, został twarzą nowej kampanii reklamującej piwo Tyskie 0,0%.
Bezalkoholowy wariant piwa marki należącej do Kompanii Piwowarskiej będzie reklamy hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”.
– Do udziału w tej kampanii nie trzeba było mnie długo namawiać, ponieważ jest zgodna z moimi przekonaniami i programem założonej przeze mnie fundacji „Kierowca Bezpieczny”. W moim odczuciu Tyskie 0,0% to idealna alternatywa dla kierowców, którzy lubią smak piwa, ale jednocześnie chcą być odpowiedzialni na drodze – wyjaśnił Krzysztof Hołowczyc.
Działania reklamowe obejmują telewizję, radio, internet, a także outdoor i działania PR.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Tenis zyskuje na popularności. Jakich sportowców zna najwięcej Polaków?
Instytut ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie, które pokazuje, jak rozpoznawalni są polscy sportowcy. Duży sukces odniósł tenis.



