Gmoch w nowych działaniach PKO BP
Od 1 marca kibice klubów PKO Ekstraklasy i klienci PKO Banku Polskiego mogą posługiwać się nowymi kartami debetowymi z wyeksponowanymi herbami klubów ligowych.
W ramach współpracy PKO Banku Polskiego i drużyn występujących w Ekstraklasie to przedstawiciele każdego z klubów zaprojektowali wygląd karty własnego zespołu. W projekcie bierze udział każdy z 16 zespołów uczestniczących w rozgrywkach.
Co ciekawe, istnieje również możliwość zamówienia karty ogólnej bez wizerunku klubowego, a jedynie z piłkarską „ekstraklasową” ekspozycją.
– PKO Bank Polski nowym rebrandingiem klubowych elementów chce po raz kolejny udowodnić, że jest blisko kibiców i jako sponsor tytularny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wielu fanów. Przez ostatni rok zbieraliśmy informacje o nowych sposobach włączania kibiców i naszych klientów w krwiobieg działania PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy. Z nowymi, przerobionymi wizerunkami, karty mogą stać się jeszcze lepszą wizytówką każdego z kibiców. Osobisty charakter karty debetowej podkreśla naszą technikę działania, by każdy mógł się identyfikować z produktami bankowymi jak i najpopularniejszą ligą sportową w naszym kraju. Pamiętajmy też, że posiadanie Oficjalnej Karty Ekstraklasy daje przepustkę do wielu nagród w konkursach odbywających się na kanałach społecznościowych PKO Bank Polski Grajmy Razem – mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. Ekstraklasy i Gamingu PKO Banku Polskiego.
Posiadacze karty mogą zasiadać na kanapie kibica – czyli w jednym z najatrakcyjniejszych punktów na stadionie, bardzo blisko linii boiska oraz brać udział w konkursach, w których nagrodami są koszulki meczowe. Największą nagrodą pozostaje jednak wyróżnienie, które pozwala tylko posiadaczowi Oficjalnej Karty Ekstraklasy na wręczenie trofeum najlepszemu zespołowi w kraju po 37. kolejce obecnego sezonu.
Od 2 marca można również oglądać spot promujący m.in. nową galerię Oficjalnych Kart Ekstraklasy, Program Partnerski i PKO Konto za Zero. Twarzą kampanii jest Jacek Gmoch, były selekcjoner kadry narodowej i obecnie jedna z najpopularniejszych osobowości telewizyjnych polskiego sportu.
Program Partnerski będzie promowany pod hasłem "Wygrywasz Ty, Wygrywa Twój Klub, Wygrajmy Razem". Kreację i spoty przygotowała agencja Artegence, produkcję realizował dom produkcyjny Bomaye planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Havas Media.