Kanał Sportowy wyprodukuje „Misję Futbol”
Już za chwilę wystartuje Kanał Sportowy, czyli projekt Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego.
Pierwszą niespodzianką jest fakt, że twórcy kanału będą przygotowywać i produkować program dla Onetu, czyli „Misję Futbol”. Program prowadził do tej pory Pol, a stałymi gośćmi byli Borek, Smokowski oraz Dariusz Szpakowski.
Szef Weszło! zapowiada, że w pierwszych dniach marca zadebiutują 3-4 cykle. Jednym z nich ma być magazyn o PKO Bank Polski Ekstraklasie, który poprowadzą byli zawodnicy: Michał Żewłakow, Jakub Wawrzyniak i Łukasz Trałka.
– Potem będzie 5-6 programów tygodniowo, potem 7-8, aż dojdziemy do tylu, ile sobie wypisaliśmy, czyli około 20 – wyjaśnił Krzysztof Stanowski. Dodał, że będą one dotyczyć głównie piłki nożnej, gdyż takie są oczekiwania internautów i reklamodawców. – Czasami z jakimiś formatami będziemy czekać, aż po prostu będzie na nie finansowanie – uzupełnił.
Wiadomo też, że Borek, prócz udziału w „Misji Futbol”, ma prowadzić dwa autorskie programy. Są to: „Mati, ludzie, pieniądze” poświęcony finansom w sporcie oraz „Oktagon” dotyczący sportów walki.
Warto pamiętać, że za sprzedaż reklam Kanału Sportowego odpowiada agencja Sport Brokers należąca do Arskom.