Anwil płaci, PLK testuje
Koszykarskie derby województwa kujawsko-pomorskiego między Anwilem Włocławek a Enea Astorią Bydgoszcz będą okazją do sprawdzianu.
Otóż mecz, który zaplanowano na 2 lutego 2020 roku będzie można bezpłatnie oglądać na kanale YouTube oraz na oficjalnym profilu Energa Basket Ligi na Facebooku.
Transmisja z Hali Mistrzów rozpocznie się o godzinie 13:50, a jej sponsorem jest Anwil, czyli sponsor tytularny drużyny gospodarzy.
Producentem transmisji będzie firma transmisjelive, która dla Emocje.TV przygotowywała ostatnio realizacje meczów BM Slam Stal Ostrów Wlkp. – Anwil oraz Legia Warszawa – Polski Cukier Toruń.
– Jestem bardzo szczęśliwy i dumny, że już w najbliższą niedzielę przeprowadzimy pierwszą w historii Energa Basket Ligi otwartą transmisję z derbów województwa kujawsko-pomorskiego na YouTube i Facebooku. Będzie to kolejna specjalna realizacja, o którą zadba Emocje.TV. Komentarze kibiców i środowiska koszykarskiego po transmisji meczu Legia – Polski Cukier dały nam do myślenia, dlatego podjęliśmy decyzję, że niedzielny mecz Anwilu Włocławek z Eneą Astorią Bydgoszcz będziemy transmitować w Internecie – powiedział Radosław Piesiewicz, prezes Polskiej Ligi Koszykówki.
– Fani koszykówki doskonale wiedzą, jak wyjątkowa atmosfera panuje na meczach rozgrywanych we Włocławku zarówno podczas zmagań zespołów występujących w Energa Basket Lidze, jak i Basketball Champions League. W niedzielę staną naprzeciwko siebie aktualni mistrzowie Polski i beniaminek z Bydgoszczy, więc mecz zapowiada się niezwykle emocjonująco. Dlatego transmisja w Internecie z pewnością zainteresuje tych wszystkich, którzy nie będą mogli być obecni we włocławskiej Hali Mistrzów. Dlatego Anwil, który od ponad dwóch dekad towarzyszy Rottweilerom, z radością został sponsorem historycznej, pierwszej transmisji meczu z Włocławka – podkreśla Agnieszka Żyro, prezes zarządu Anwil S.A.
– Każdy z nas dziś funkcjonuje wokół Internetu. Dostęp do portali społecznościowych jest łatwy i wygodny. Dlatego stawiamy na YouTube i Facebook – to rozwiązania, które pozwolą nam trafić bezpośrednio do szerokiej grupy odbiorców. Aplikacja YouTube dostępna jest we wszystkich nowych telewizorach, co pozwoli w komfortowych warunkach obejrzeć niedzielne spotkanie. W transmisji postawimy również na Facebooka z myślą o młodszych fanach koszykówki, aby mogli oglądać mecz na swoich urządzeniach mobilnych. Kolejna wyjątkowa oprawa telewizyjna, trenerzy i sędziowie na podsłuchu, kulisy przed meczem – to po prostu trzeba zobaczyć! Jestem przekonany, że spełnimy oczekiwania kibiców z Włocławka, Bydgoszczy oraz wszystkich pozostałych fanów Energa Basket Ligi – zakończył Radosław Piesiewicz.