26.01.2020 16:47

Nowy lokal przy Bułgarskiej

Wraz z początkiem 2020 roku nastąpiła zmiana operatora gastronomii na Stadionie Poznań.


Ta firma jest odpowiedzialna m.in. za prowadzenie "kiosków" gastronomicznych w trakcie meczów "Kolejorza". Firma zapowiada zmiany w menu i poprawę jakości obsługi.

– Przed nami duże wyzwanie. Wierzymy jednak, że czas który poświęciliśmy nad projektem "gastronomia stadionowa" przełoży się na efekt działań i zadowolenie Gości oraz Kibiców – mówi Sławomir Mrowiński, prezes spółki Marcelin Management.

Restauracja PODANIE zachwyci z rewitalizowanym wnętrzem i menu stworzonym przez nowego szefa kuchni. – W restauracji, podobnie jak na boisku, nie możemy stwarzać sytuacji do wręczenia nam żółtych lub czerwonych kartek – mówi Sylwia Ginter, manager. – Stawiamy więc na wysoką jakość oferowanych dań – dodaje.

Największym przedsięwzięciem dla nowego gastronoma będzie jednak obsługa w kioskach w trakcie meczów Lecha. – Wiemy, z jakimi problemami zmagali się dotychczas kibice. Jako nadrzędny cel zmian przyjęliśmy wyeliminowanie czynników tworzących kolosalne kolejki przed meczami i w trakcie przerw – mówi Sławomir Mrowiński. Spółka zapowiada m.in. poprawę funkcjonalności kiosków, urządzenia do szybszego nalewania piwa oraz punkty mobilne (podczas meczów o wysokiej frekwencji). Przy wybranych kioskach zostaną zamontowane telewizory oraz stoliki.

– Poprawa jakości obsługi jest dla nas priorytetem – mówi Gerard Kowalski, dyrektor ds. gastronomii i cateringu – Dlatego wdrażamy najnowocześniejszy w Europie system obsługi płatności, który docelowo pozwoli wprowadzić rozwiązania stosowane na uznanych, światowych obiektach. Przykładem może być m.in. stadion Borussii Dortmund – wyjaśnia Kowalski.

Przy okazji dni meczowych zmianie ulegnie również oferta stref premium. Spółka zapowiada różnorodne menu. Dania będą serwowane bezpośrednio przez szefa kuchni PODANIE oraz jego zespół kucharzy. Goście stref Premium Silver oraz Gold będą mieli do dyspozycji bar z możliwością zakupu dodatkowego asortymentu. – Smaczny, różnorodny i sprawnie podany poczęstunek to dzisiaj kluczowy element niezapomnianego widowiska, nie tylko w strefach premium. Współpraca z nowym gastronomem jest dla nas nowym otwarciem, dzięki któremu będziemy mogli zaoferować naszym gościom jakość i doznania kulinarne, które – mamy nadzieję – staną się atrakcją samą w sobie, niezależnie od sportowego wydarzenia. Najważniejsze będzie zdanie kibiców, więc zachęcamy do dzielenia się z nami opiniami, to pozwoli jeszcze lepiej dopasować ofertę do oczekiwań – mówi Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Lecha Poznań. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński