Lowlanders Białystok i Żubr. Partnerstwo idealne?
Lowlanders Białystok, wicemistrzowie Polski w futbolu amerykańskim, zyskali wsparcie marki piwa Żubr.
– Źródło Żubra bije na Podlasiu i dlatego tak istotne dla nas są działania realizowane w mateczniku Króla Puszczy. Wspieramy Białowieski Park Narodowy, chronimy zwierzęta zamieszkujące Puszczę, inwestujemy w rozwój Browaru Dojlidy i co roku organizujemy dla mieszkańców Podlasia specjalne wydarzenie – Urodziny Żubra. Teraz wchodzimy w sponsoring drużyny, która jest dumą mieszkańców regionu – komentuje Radosław Czapczyk, senior brand manager Żubra.
Dzięki nowemu sponsorowi Lowlanders ma również szansę na występ w pucharach europejskich. Te do tej pory ze względów logistycznych i finansowych, były poza zasięgiem białostockiej drużyny.
– Cel sportowy każdej drużyny występującej w najwyższej klasie rozgrywkowej powinien być taki sam: walka o mistrzostwo Polski. Sezon 2019 się zakończył, kolejny na pewno nie będzie łatwiejszy, bo konkurencja nie śpi. Na tę chwilę mamy bardzo dobrego trenera głównego z USA, któremu będą pomagać polscy szkoleniowcy. Jest ambitna grupa wychowanków, którzy wchodzą powoli do seniorskiej rywalizacji, także taki sponsor jak Żubr daje nam jeszcze większe poczucie stabilności organizacyjnej i finansowej. Żubr jako nasz partner to nowa energia w drużynie. Szczególnie, że tak łatwo nam się z nim utożsamić – w końcu sami o sobie mówimy, że jesteśmy żubrami! – dodał prezes zarządu Lowlanders Białystok, Piotr Morko.