14.12.2019 12:52

Warta pozyskała szefa marketingu

Warta Poznań występująca w Fortuna 1. Lidze piłkarskiej kontynuuje zbrojenia poza boiskowe. Do klubu dołączył nowy dyrektor ds. marketingu i komunikacji.


Został nim Jarosław Żubka, który od 15 lat związany jest z marketingiem sportowym i reklamą. Przez ostatnie 10 lat pracował w agencji Kiwigroup, która wspiera w minionych miesiącach Wartę.

– Warta dosłownie mnie wciągnęła i zaangażowała emocjonalnie – tłumaczy Jarosław Żubka w rozmowie z oficjalną stroną klubową. – Nie bez znaczenia jest moment, w którym podjęliśmy współpracę i ludzie, dzięki którym ten klub funkcjonuje. Czuć tutaj chęć zmian oraz kompetencje i zaangażowanie kadry, począwszy od sportu po administrację i organizację.

– Warta Poznań to wyzwanie, ale dobrze zaplanowane wyzwanie. Bardzo lubię perspektywę mniejszych klubów w miastach, które mają ciekawą historię oraz wartościowy przekaz dla społeczności lokalnej. Przywołam tu relacje klubów FC Sankt Pauli vs HSV w Hamburgu czy Union vs Hertha w Berlinie – kontynuuje. – Ci mniejsi, wydawali mi się ciekawsi, odważniejsi. Tak wyobrażam sobie funkcjonowanie klubu sportowego w obszarze marketingu i komunikacji – jako angażującego i dynamicznego podmiotu, któremu chodzi o coś więcej niż same wpływy do klubowej kasy.

Zaznacza, że klub chce położyć „duży nacisk na współpracę z partnerami biznesowymi, ale także podmiotami, które zechciałyby się włączyć w budowanie fajnego zjawiska społeczno-kulturowego w Poznaniu”.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński