04.12.2019 12:27

Marka hotelowa sponsorem dziecięcej drużyny piłkarskiej

Marka Campanile, należąca do Louvre Hotels Groupe, rozpoczęła współpracę z Uczniowskim Klubem Sportowym 35 Łódź.


Łódzki UKS 35 to dziecięcy klub piłkarski będący partnerem AKS SMS Łódź. Są tam 4 grupy treningowe chłopców w wieku od 5 do 14 lat. Z końcem listopada, szkółka została odznaczona Certyfikatem Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Pierwsze rozmowy między Campanile a klubem rozpoczęły się jeszcze we wrześniu tego roku, na chwilę przed rozpoczęciem kolejnej edycji Sport Zone w hotelach. Przy okazji zapraszania gości do wspólnego oglądania meczu Słowenia – Polska w łódzkim hotelu Campanile, padła propozycja współpracy, którą obie strony ostatecznie podjęły. Marka Campanile zobligowała się do dostarczania zapasów wody na treningi dla klubowiczów – w zamian logotyp marki został zamieszczony na strojach klubowych wszystkich zawodników.

– Wsparcie najmłodszych w realizacji ich marzeń o sportowej karierze to dla Campanile oraz całej Grupy Louvre Hotels ważny temat – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator w Louvre Hotels Group. Współpraca z klubem to kontynuacja działań w sferze akcji CSR Kids our Future, która wystartowała w tegoroczne wakacje a zakończyła się wczesną jesienią z pełnym sukcesem – dodaje Marcinkowska. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński