Ktoś chce nabyć Parc des Princes?
Parc des Princes, czyli dom Paris Saint-Germain, czołowego klubu piłkarskiego z Francji, może okazać się łakomym kąskiem.
PSG jest operatorem stadionu, natomiast jego właścicielem jest Rada Paryża. Dlatego to klub poszukuje chętnego, który chciałby nabyć prawa do nazwy legendarnej nieruchomości.
Powstała nawet dedyowana strona, na której PSG zachęca do kontaktu z dyrektorem sponsoringu. Pytanie ile wiadomości odebrał już Marc Armstrong…
Ostatnie badanie przeprowadzone przez Duff & Phelps wyceniło prawa do nazwy Parc des Princes na około 12 mln euro rocznie. Natomiast według RMC Sport klub chce uzyskać kwotę od 15 do 20 mln euro za sezon.
Wiadomo również, że PSG szuka sponsora tytularnego dla swojego nowego centrum treningowego, które w 2022 roku zostanie otwarte w Poissy.
Innymi słowy, PSG nie ogranicza się i szuka dalszych możliwości nie tylko rozwoju marki, ale także wpływów do budżetu. Czy i w tym aspekcie okaże się skuteczne?