Frugo stawia na sporty zimowe
Firma FoodCare rusza na podbój stoków narciarskich. Napoje „Frugo” oraz „Black” będą obecne w największych polskich ośrodkach narciarskich.
Aktywności „Black” odbywać się będą pod hasłem „Czarno na biały, czyli napędza mnie Black”. Na co mogą liczyć narciarze? Na pewno na hostessy zapraszające do niewielkiego tuningu sprzętu. Będą również zachęcać do jazdy trasą „Black”, czyli czarnym szlakiem. Osoby, które podejmą to wyzwanie skorzystają z darmowego smarowania nart, a także otrzymają puszki napoju i wlepki „Napędza mnie Black”. Nie zabraknie także czarnej strefy z pufami, gdzie będzie można chwilę odpocząć.
„Frugo” stawia natomiast na snowboard. Instruktorzy będą zachęcać do doskonalenia jazdy i uczyć podstawowych technik skoków na desce. Z kolei przejazdy uczestników trasą specjalnie przygotowanego snowparku Frugo zostaną zarejestrowane przez hostessy w technice slow motion.
Akcja będzie promowana przez naklejki na krzesełkach wyciągów i w wagonikach kolejek górskich, czy też banery na stacjach.
Akcja prowadzona będzie od 13 stycznia do 29 lutego br. w Szczyrku (Skrzyczne), Wiśle (Stożek), Ustroniu (Czantoria), Zakopanem (Gubałówka), Murzasichlach (Małe Ciche), Bukowinie Tatrzańskiej (Rusin-SKI), Białce Tatrzańskiej (Kotylnica), Krynicy Zdroju (Jaworzyna Krynicka) oraz Ustrzykach Dolnych (Laworta). W tym okresie w każdej z lokalizacji eventy BLACK i FRUGO odbędą się trzykrotnie.