Schmeichel globalnym ambasadorem STS
Polska firma bukmacherska STS, która działa również na kilkunastu rynkach europejskich, rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii „Dobrze wiesz, możesz obstawiać”.
Jej globalnym ambasadorem został Peter Schmeichel. Piłkarz wraz z Manchesterem United pięciokrotnie wywalczył mistrzostwo Anglii, w 1999 roku zdobył puchar Ligi Mistrzów, a w 1992 roku z reprezentacją Danii wygrał Mistrzostwo Europy UEFA.
Od jesieni 2019 roku Duńczyk będzie globalnie współpracował z STS na wszystkich rynkach, w których działa bukmacher. STS wraz z kampanią z Peterem Schmeichelem odświeża również identyfikację wizualną i logotyp.
– Nowe logo wizualnie reprezentuje podstawowe wartości, które jako marka mamy wpisane w nasze DNA – nowoczesność, dynamikę oraz silny i sportowy charakter. W naszej komunikacji niezmiennie stawiamy w centrum uwagi ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować. Twarzą najnowszej jej odsłony jest utytułowany i doskonale znany na całym świecie Peter Schmeichel. Piłkarz – z polskimi korzeniami – jest doskonałym przykładem tego, że odważni wygrywają. Podjął wyzwanie i zdecydował się na wyjazd za granicę, który okazał się drogą do licznych sukcesów w świecie sportu. Jest to niezwykle bliskie naszej filozofii związanej z ekspansją zagraniczną STS – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Spółka – za sprawą licznych inwestycji w rozwój oferty zakładów, nowoczesnych technologii oraz nowych funkcjonalności dla użytkowników STS – w ostatnich 6 latach zwiększyła przychody ponad dziesięciokrotnie – z 220 mln zł do 2,41 mld zł. STS od lutego 2019 roku rozpoczął działalność na kilkunastu rynkach europejskich.