19.10.2019 11:42

ZAKSA stawia na piwo

Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, siatkarski mistrz Polski, pozyskał nowego sponsora, którego logo pojawi się na koszulkach meczowych.

Kontrakt parafowano z Browarem Namysłów. Na jego mocy promowane będzie regionalne piwo Zamkowe. Co więcej, napitek zagości także na stałe w Hali Azoty. Firma w ramach kooperacji otrzymała prawa do wykorzystania wizerunku zawodników.

– Kochamy siatkówkę, a teraz jesteśmy dumnym sponsorem najlepszego klubu w Polsce, który jest dumą całej Opolszczyzny. Jesteśmy przekonani, że wyniki sportowe w tym sezonie będą równie dobre, jak w ubiegłym. Decyzja o współpracy była dla nas oczywista, jesteśmy z Namysłowa, ZAKSA to po prostu nasza drużyna – powiedziała Magdalena Pawlęga, przedstawiciel Browaru Namysłów.

– Cieszymy się, że „Zamkowe” dołączyło do naszej siatkarskiej rodziny, tym bardziej, że możemy się pochwalić iż jest to piwo z naszego regionu. Prowadziliśmy rozmowy od 5 lat i w tym roku udało się nam je sfinalizować. Dla mnie to jest szczególny smaczek, bo muszę przyznać, że jestem piwoszem. – dodał prezes ZAKSA S.A, Sebastian Świderski.

Umowa będzie obowiązywać do końca trwającej kampanii ligowej. 
 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński