Kod QR na koszulkach Warty
Specjalny kod QR znalazł się na koszulkach piłkarzy Warty Poznań na sobotni mecz Fortuna 1. Ligi z Zagłębiem Sosnowiec.
W ten sposób „Zieloni” rozpoczynają akcję „Warto Budować”, która ma na celu pokazanie, że klub może być poważnym partnerem biznesowym.
– Mieliśmy burzę mózgów, w trakcie której zastanawialiśmy się, co zrobić żeby w kreatywny sposób zainteresować przedstawicieli biznesu możliwością współpracy z Wartą Poznań. Posłużyliśmy się m.in. nowymi badaniami, z których wynika że ponad 50% kibiców kojarzy markę sponsora umieszczoną na froncie koszulki piłkarskiej. Warta nie ma aktualnie sponsora strategicznego, który reklamuje się w najbardziej eksponowanym miejscu koszulki. „Sponsor koszulkowy” to brzmi dumnie, więc wokół tego motywu postanowiliśmy zbudować narrację kampanii – wytłumaczył Jarosław Żubka z agencji Kiwigroup, która jest partnerem poznańskiego klubu.
– Tą akcją chcemy przede wszystkim zakomunikować, że w klubie dzieje się coraz lepiej, nie tylko pod względem sportowym. Warta Poznań rozwija się też w obszarach marketingu i komunikacji. Chcemy żeby także ten aspekt został dostrzeżony. „Zieloni” mogą być poważnym partnerem biznesowym. Jednym zdaniem: WARTO współpracować, WARTO budować! – dodał.
Zeskanowanie kodu QR przy użyciu smartfona lub tabletu spowoduje otwarcie strony internetowej wartobudowac.pl. Jej start został zaplanowany na godz. 17:45, czyli wtedy, gdy zabrzmi pierwszy gwizdek sędziego w meczu Warty Poznań z Zagłębiem Sosnowiec. Na stronie znajdą się informacje m.in. na temat tego, jakie korzyści płyną ze współpracy z klubem piłkarskim, który obszar działalności klubu można wesprzeć. Można też umówić się na spotkanie biznesowe.
– Przez wiele lat w swojej bogatej historii Warta Poznań była klubem, z którym związani byli lokalni przedsiębiorcy. Wracamy więc do korzeni i tworzymy nowoczesny klubu biznesu wokół Warty Poznań. Jesteśmy przekonani o tym, że warto budować – podkreślił Marcin Janicki, przewodniczący rady nadzorczej Warty Poznań S.A.
– Nasi partnerzy zyskują konkretne korzyści wynikające ze współpracy z klubem. Oprócz tradycyjnych świadczeń, jest to np. możliwość spotkania się z trenerem, który podzieli się wiedzą na temat budowy zespołu i motywowania go do osiągnięcia celu. Pod tym względem sport i biznes nie różnią się od siebie. Tworzymy więc atrakcyjną przestrzeń biznesową, w której będzie można budować relacje i korzystać z doświadczeń różnych branż. Wierzymy w to, że powstanie w ten sposób grupa przedsiębiorców gotowych do wspierania Warty Poznań. Dla sponsora strategicznego rezerwujemy miejsce z przodu koszulek naszych piłkarzy – dodał Janicki.
Zawodnicy Warty Poznań będą prezentowali kod QR na zielonych koszulkach do końca tego roku.