Ekstraklasa wsparta przez potentata
PKN ORLEN został oficjalnym partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/20 marka będzie promowana na stadionach i podczas transmisji.
Logotyp ORLEN pojawi się między innymi na grafikach podczas transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, a także na nośnikach umieszczonych za bramkami na stadionach. Ponadto, koncern obejmie wsparciem logistycznym spółkę Ekstraklasa Live Park, która zajmuje się produkcją telewizyjną wszystkich 296 meczów w sezonie oraz dostarczaniem sygnału telewizyjnego do nadawców, w tym do Canal+ i TVP, oraz do platformy Ekstraklasa.TV, dzięki której kibice mogą oglądać mecze ligowe poza granicami Polski.
– Sponsoring sportowy stanowi kluczowy element komunikacji marketingowej marki ORLEN. Piłkarska Ekstraklasa to ponad milion widzów zgromadzonych co tydzień przed telewizorami i kolejne miliony kibiców śledzących z uwagą wyniki tych rozgrywek. Jesteśmy przekonani, że tak jak w przypadku innych sportów, takich jak lekkoatletyka, siatkówka czy sporty motorowe z Formułą 1 na czele, nasze zaangażowanie w piłkę nożną przyniesie nam wymierne korzyści biznesowe i pozwoli umocnić postrzeganie marki – powiedział Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN ORLEN.
– Witamy kolejną potężną polską firmę wśród "Oficjalnych Partnerów Ekstraklasy". Piłka nożna i rozgrywki klubowe są doskonałym obszarem do wzmacniania swojej marki i budowania silnych więzi z klientami dzięki emocjom towarzyszącym rozgrywkom sportowym. W ramach współpracy nie będziemy skupiać się wyłącznie na świadczeniach promocyjnych, ale chcemy tworzyć dla Orlenu szereg możliwości, by zbliżyć tę markę do kibiców i budować ich zaangażowanie wokół ważnych dla naszego partnera obszarów. Zamierzamy także wspólnie z zespołem Orlenu wykorzystywać możliwości marketingowe istniejące po obu stronach, tak by prowadzić działania nastawione na wzajemny rozwój biznesu – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.