Twitter z prawami do Tokio 2020
Eurosport porozumiał się z Twitterem w zakresie publikacji treści z Igrzysk Olimpijskich w Tokio 2020.
Oznacza to, że na profilach twitterowych kanału w 16 krajach, także w Polsce, publikowane będą w czasie rzeczywistym skróty z najwazniejszych wydarzeń z igrzysk.
Co więcej, Discovery wraz z Eurosportem zaoferują oficjalnym sponsrom Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego specjalny format reklamowy umożliwiający promocję marki na wydarzeniu.
– Użytkownicy Twittera korzystają z tej platformy, aby mieć dostęp do informacji i o nich dyskutować. Igrzyska olimpijskie to najważniejsza impreza sportowa 2020 roku, dlatego bardzo cieszy nas możliwość zaoferowania fanom w Europie skrótów najważniejszych wydarzeń w czasie rzeczywistym, a także relacji na żywo z ceremonii otwarcia i zamknięcia igrzysk. To będzie doskonałe źródło konwersacji, które rozpalą Twittera – powiedział Kay Madati, global vicepresident and head of content partnerships w Twitterze.
– Partnerstwo daje nam wielkie możliwości łączenia marek z najważniejszą imprezą sportową roku oraz ogromną i bardzo aktywną grupą użytkowników Twittera. Ta współpraca jest kolejnym dowodem, że Discovery i Eurosport są jedynymi firmami, które mogą zaoferować partnerom biznesowym dotarcie do milionów zaangażowanych fanów igrzysk olimpijskich w Europie – dodał Mike Rich, head of sports marketing solutions w Discovery.