Polska Liga Siatkowa z bukmacherem
Firma bukmacherska STS podpisała umowę sponsorską z Polską Ligą Siatkówki. Współpraca ma charakter wieloletni.
Bukmacher tym samym znacząco umacnia swoją obecność w piłce siatkowej i po raz pierwszy w historii zostaje sponsorem elitarnych rozgrywek ligowych.
Na mocy porozumienia firma będzie oficjalnym partnerem oraz oficjalnym bukmacherem PlusLigi, a jej logo pojawi się w trakcie wszystkich meczów. Nowy kontrakt będzie obowiązywać aż przez kolejne cztery sezony, czyli do czerwca 2023 roku.
– Jestem bardzo zadowolony z podpisania umowy z tak uznaną mark na rynku, jaką jest STS. Kolejny silny partner wspierający PLS oraz PlusLigę, Ligę Mistrzów Świata powoduje, że nasze rozgrywki nabierają rozpędu. Umowa partnerska i sponsoringowa zwiększa stabilność i możliwości rozwoju naszej zawodowej ligi, to szczególnie dobra wiadomość w momencie, gdy rozpoczynamy dwudziesty, historyczny sezon zawodowej ligi – podkreśla Paweł Zagumny, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki S.A.
– Umowa między STS a PLS, to kolejny etap realizacji strategii wspierania rodzimego sportu oraz polskiej siatkówki. Obecnie jesteśmy oficjalnym partnerem m.in. zespołu Asseco Resovia, siedmiu klubów Ekstraklasy czy reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jako największy prywatny sponsor polskiego sport wspieramy również wiele organizacji i zawodników w całym kraju. Współpraca z Polską Ligą Siatkówki wpisuje się w plan kooperacji z najbardziej rozpoznawalnymi markami sportowymi, a taką z pewnością jest Plus Liga. Nasz kontrakt przełoży się na szereg korzyści zarówno dla STS, ligi, a przede wszystkim kibiców – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Przypomnijmy, że kolejna w ostatnim czasie umowa sponsorska podpisana z nowymi partnerami przez Polską Ligę Siatkówki. PLS podjął współpracę z Marką 4F, PreZero oraz Inglot.
Specjalnie z okazji podpisania nowego kontraktu STS oraz Polska Liga Siatkówki przygotują unikatowe akcję dla kibiców siatkówki z całego kraju. STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza poza standardową ekspozycję logotypu.
Podpisana umowa obejmuje ekspozycję logotypu firmy w trakcie spotkań rozgrywanych w ramach PlusLigi m.in. na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych. Kontrakt przewiduje też publikację treści na stronie internetowej oraz współpracę w social mediach. Ponadto firma podczas wybranych meczów organizować będzie specjalną strefę kibica, a także będzie oferować specjalne zakłady na spotkania rozgrywane w ramach PlusLigi. STS prowadzić będzie także specjalne aktywacje skierowane do klubów oraz kibiców – w tym wspólne akcje marketingowe.