4F dołączyło do sponsorów Polskiej Ligi Siatkówki
Marka 4F należąca do OTCF od lat współpracuje z wieloma podmiotami, w tym krajowymi komitetami olimpijskimi.
Teraz przyszedł czasn na zawarcie kontraktu sponsoringowego z Polską Ligą Siatkówki. Będzie on obowiązywał w sezonach 2019/20 i 2020/21.
Marka 4F będzie obecna na boiskach i w miejscach rozgrywek Polskiej Ligi Siatkowki oraz na platformach komunikacyjnych należących do PLS (strony www, kanały social media). Pierwsze wydarzenie, gdzie będzie można zobaczyć 4F to Superpuchar Kobiet, który odbędzie się 6 października w Kaliszu. W ramach kontraktu brand przygotuje również stroje sędziowskie oraz koszulki dla obsługi technicznej.
Siatkówka to kolejny sport, w który angażuje się 4F. Marka do tej pory na koncie ma współpracę między innymi z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, Polskim Związkiem Narciarskim i Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego.
– Jestem dumna z podpisanego właśnie kontraktu z Polską Ligą Siatkówki, który pozwoli nam zaprezentować naszą pasję do sportu fanom piłki siatkowej. Dynamiczny rozwój naszych umiejętności i poszerzanie kompetencji o kolejne dyscypliny to aspekt, na który stawiamy. – mówi Ranita Sobańska, członek zarządu OTCF S.A. (na zdjęciu – przyp.).
– W tym szczególnym sezonie, gdy zaczynamy świętowanie 15-lecia Ligi Siatkówki Kobiet oraz 20-lecia PlusLigi – Ligi Mistrzów Świata, jest nam niezmiernie miło powitać w gronie partnerów markę, która od lat angażuje się i wspiera polski sport. Cieszę się, że polskie zawodowe ligi siatkarskie będą miały wsparcie właśnie od polskiej marki, która współpracuje z największymi gwiazdami polskiego sportu – dodał Paweł Zagumny, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki S.A.