14.01.2012 13:50

Kia nawiązuje do Euro 2012

Kia Motors Polska zamierza mocno zaatakować na początku roku. Właśnie startuje kampania wyprzedażowa. Jej idea oparta została o Euro 2012.

Kia nawiązuje do Euro 2012

\"\"
Koreański potentat motoryzacyjny jest jednym z oficjalnych sponsorów Euro 2012. Nie dziwi zatem, iż kampania przygotowana przez Agencję Paralotna nawiązuje stylistyką do tegorocznego turnieju piłkarskiego.

Spoty radiowe, reklamy prasowe oraz działania w internecie będą pojawiać się do lutego.

Dodajmy, iż jest ona wspierana przez spot z włoskimi piłkarzami. Także na stronie internetowej Kia Motors Polska można zobaczyć wymowną ilustrację z zawodnikami i podpisem: „Jesteśmy trochę wcześniej, bo już jest finał wyprzedaży w salonach Kia”.



Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński