Arskom dokonał podwójnego transferu
Wioleta Spychalska-Sztanga (Account Executive) oraz Aleksandra Witkowska (Social Media Strategist) zasiliły szeregi Arskomu w sierpniu.
Obie wzmocniły zespół projektowy, obsługujący kluczowych klientów agencji z branży sportowej, technologicznej oraz farmaceutycznej.
Spychalska-Sztanga dołączyła do agencji z Polskiego Związku Koszykówki, gdzie przez ostatnie lata pracowała na stanowiskach marketing managera oraz office managera podczas międzynarodowych imprez, m.in. Eurobasketu 2009 i 2011. Wcześniej pełniła rolę sekretarza generalnego w projekcie unijnym „Sportowcy na rynku pracy”. Ukończyła studia na kierunku „Zarządzanie zasobami ludzkimi” w Wyższej Szkole Działalności Gospodarczej w Warszawie oraz „Marketing i zarządzanie” w Warszawskiej Szkole Biznesu.
Aleksandra Witkowska specjalizuje się w kreowaniu, implementacji oraz optymalizacji strategii komunikacji w mediach społecznościowych. Wcześniej pracowała w agencji click community do marca br. Realizowała projekty między innymi dla takich marek, jak: Telewizja Polska, Grupa Enea czy Bell HYPOAllergenic. Jest absolwentką kierunków „Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna” na Uniwersytecie Gdańskim oraz „Zarządzanie w sporcie” na Uniwersytecie Jagiellońskim. Witkowska przez 15 lat trenowała koszykówkę, zdobywając m.in. dwa młodzieżowe Mistrzostwa Polski.
– Za nami świetne okienko transferowe, jak można skwitować dołączenie do zespołu dwóch zawodniczek z dużym doświadczeniem w pracy w sporcie i wielką pasją, przede wszystkim do koszykówki. Zarówno Wioleta, jak i Aleksandra pozwoliły nam poszerzyć nasze kompetencje, między innymi w obszarze kreacji strategii komunikacji w social mediach. Efekty ich pracy są już widoczne nie tylko wewnątrz zespołu, ale dostrzegają je także nasi klienci – podkreślił Paweł Sławski, partner zarządzający agencji Arskom.