Ekstraklasa z nowym zegarkiem
Aztorin, marka zegarków, przez kolejne dwa sezony będzie posiadała status oficjalnego partnera Ekstraklasy.
W ramach obecnej umowy stworzony został nowy zegarek w dwóch wersjach, sygnowany marką rozgrywek.
– Zegarki Aztorin doskonale wpisują się w ducha piłki nożnej i kulturę kibicowania. Chcieliśmy w tym uczestniczyć. Już pierwszy sezon w Ekstraklasie udowodnił, że mieliśmy rację. Aztorin został doskonale odebrany przez fanów futbolu i wpisał się w koloryt ligi. W związku z przedłużeniem umowy na dwa lata stworzyliśmy nowy model zegarka rozrywek, tym razem w dwóch wersjach kolorystycznych – mówi Michał Stawecki, dyrektor marketingu Apart.
– Aztorin angażuje się w rozgrywki Ekstraklasy od 2015 roku – jako partner i oficjalna marka zegarków. Jednak nasza współpraca to nie tylko oficjalny zegarek, ale też ekspozycja marki na stadionach i w transmisjach telewizyjnych. Z kolei na naszych social mediach można co jakiś czas zobaczyć specjalne materiały wideo dedykowane zegarkom Aztorin – np. „Najszybciej strzelone gole w Ekstraklasie”. To doskonałe i stabilne partnerstwo, które z sezonu na sezon dynamicznie rozwija polską piłkę klubową oraz obie marki i ich fanów – komentuje Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasy S.A.
Nowy Aztorin Ekstraklasa to utrzymany w sportowym stylu chronograf, którego sercem jest precyzyjny japoński mechanizm kwarcowy. Logo Ekstraklasy występuje na zegarku wielokrotnie jako element zdobniczy, dając nienachalny, elegancki efekt. Obecne jest na tarczy – jako wzór oraz na podtarczach, pasku i deklu. Zegarki można kupić w salonach Apart.