Polski badminton ze strategicznym sponsorem
Polski Związek Badmintona pozyskał nowego sponsora strategicznego. Został nim polski potentat paliwowy.
Kontrakt zawarto z PKN Orlen. Będzie ona przez trzy lata wspierać kadrę narodową.
– Badminton jest dyscypliną dostępną dla osób praktycznie w każdym wieku. To oznacza duży potencjał do działań komunikacyjnych mających na celu promocję zdrowego i aktywnego trybu życia. Nam oczywiście zależy na profesjonalnym aspekcie tego sportu, jednocześnie nie możemy zapomnieć o jego popularyzacji wśród różnych grup wiekowych. Chcielibyśmy, aby nasze wsparcie stworzyło nowe możliwości promocji tej dyscypliny w Polsce – powiedziała Anna Ziobroń dyrektor biura marketingu sportowego, sponsoringu i eventów PKN Orlen.
– Jest to przełomowy moment w rozwoju badmintona w naszym kraju. Po raz pierwszy w swojej historii Polski Związek Badmintona związał się umową sponsoringową z partnerem tej rangi. Niewątpliwie jesteśmy dumni z pozyskania sponsora, który docenia możliwości jakie drzemią w polskim badmintonie. Jest to najszybszy sport na świecie, który zdobywa w naszym kraju coraz większą popularność. Liczymy na to, że wsparcie zapewnione przez PKN Orlen będzie katalizatorem, który przyczyni się do podniesienia poziomu sportowego naszej reprezentacji. Wierzę w to, że nasi zawodnicy są już dostatecznie zmotywowani i głodni sukcesu, dlatego też dobre wyniki są tylko kwestią czasu– dodał Tomasz Poręba, wiceprezes Polskiego Związku Badmintona.
-Tak jak w każdej profesjonalnej dyscyplinie, kluczem do osiągnięcia sukcesu jest ciężka praca oraz stworzenie jak najlepszych warunków do podnoszenia umiejętności. Współpraca z PKN Orlen ma fundamentalne znaczenie w tym drugim aspekcie. Od początku roku poczyniliśmy konkretne działania w celu rozwoju sportowego reprezentacji. Zatrudnieni zostali wysokiej klasy trenerzy z Korei, a od miesiąca funkcjonuje nowoczesny ośrodek treningowy dla kadrowiczów – podsumował Marek Krajewski, prezes Polskiego Związku Badmintona.
Sponsor uzyskał prawo do posługiwania się tytułem „Sponsora Strategicznego Polskiego Związku Badmintona”. Ponadto logo koncernu pojawi się na oficjalnych strojach reprezentacji oraz będzie dodatkowo eksponowane w trakcie krajowych turniejów rozgrywanych pod egidą PZBad.