Superliga Kobiet z lepszą komunikacją
W najbliższą sobotę 7 września startuje PGNiG Superliga Kobiet. Nowa formuła rozgrywek czy oprawa wizualna to tylko kilka zmian czekających na kibiców.
Nowością będzie możliwość śledzenia informacji o rozgrywkach pań na kanałach mediów społecznościowych.
– Zależy nam, aby zmagania pań w nowym sezonie 2019/2020 były profesjonalne w każdym calu – mówi wiceprezes PGNiG Superligi, Piotr Należyty. – W związku z tym zdecydowaliśmy się na uruchomienie kanałów na social mediach, gdzie znajdą się treści dedykowane tylko kobiecej piłce ręcznej – dodaje.
W osobnych mediach kibice będą mogli śledzić wszystkie informacje dotyczące damskiego szczypiorniaka. Uruchomiony zostanie Twitter, Instagram czy profil na Facebooku. Na tych kanałach będą publikowane zdjęcia z meczów czy wyniki zakończonych spotkań. Dodatkowo będą prowadzone plebiscyty na najlepszą zawodniczkę serii i miesiąca.
We wrześniu również pojawi zupełnie nowa strona internetowa PGNiG Superligi Kobiet. Od pierwszej serii nowego sezonu wystartuje również Statscore, który przedstawiać będzie wszystkie statystyki dotyczące meczów pań.
Konta ligi:
Facebook
Twitter
Instagram