Zina razem z Grosickim
Marka Zina produkująca odzież i sprzęt sportowy nawiązała współpracę z reprezentantem Polski w piłce nożnej - Kamilem Grosickim.

Umowa została podpisana na okres trzech lat. Na początku powstanie linia odzieży streetwear sygnowana znakiem TG11. W planach jest również wejście na rynek obuwia sportowego oraz piłkarskiego.
„Nie spoczywamy na laurach i chcemy dalej się rozwijać. Kluczem do osiągnięcia celu ma być wejście w nowe segmenty rynku przy współpracy z Kamilem Grosickim, wielokrotnym reprezentantem Polski w piłce nożnej. Dzięki wsparciu i wiedzy eksperckiej Kamila, pozyskanej na rożnych szczeblach jego kariery, powstała nowa, unikalna linia odzieżowa sygnowana znakiem TG11, pochodzącym od pierwszych słów przydomka „Turbo Grosik” oraz numeru, z jakim występuje w kadrze, a także wiele innych produktów typu „casual”. Kamil, podobnie jak nasza marka, stawiał pierwsze kroki i rozwijał się piłkarsko w Polsce, a dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości osiągnął poziom reprezentacyjny, a później międzynarodowy. My także chcemy podążać tą drogą.” – czytamy w komunikacie prasowym firmy.
Działania będą wsparte przez kampanię marketingową realizowaną głównie w internecie. Piłkarz Hull City będzie także ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci ZINA CUP – Klubowe Mistrzostwa Polski.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Piłka nożna we krwi – RCKiK w Katowicach wręczy bilety na mecze Betclic 1. i 2. Ligi krwiodawcom
Od marca do czerwca 2025 roku dla osób, które oddadzą krew w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach lub wybranych Terenowych Oddziałach w województwie śląskim, RCKiK w Katowicach oraz Betclic przygotowali vouchery, które można wymienić na podwójny bilet na mecz piłki nożnej lokalnych klubów.



