Hurkacz został wsparty przez giganta
Grupa LOTOS została partnerem głównym Huberta Hurkacza, jednego z najbardziej obiecujących polskich tenisistów młodego pokolenia.
Zawarta pod koniec sierpnia umowa obowiązuje do końca 2022 roku.
Hubert Hurkacz wystąpi z logo LOTOSU na koszulce już podczas rozpoczynającego się dzisiaj turnieju US Open (w I rundzie zmierzy się z Francuzem Jeremym Chardym). Zgodnie z przepisami w czasie turniejów wielkoszlemowych logotyp będzie umieszczony tylko na rękawku, a podczas pozostałych zawodów rozgrywanych w ramach ATP – dodatkowo również na piersi.
Co więcej, sportowiec zostanie też ambasadorem skierowanego do najmłodszych Narodowego Programu Upowszechniania Tenisa „Rakiety LOTOSU”. Zgodnie z umową, koncern z Gdańska będzie mógł wykorzystywać wizerunek tenisisty w działaniach reklamowych, wizerunkowych i promocyjnych.
– Cieszę się, że do grona naszej sportowej rodziny dołączył tak ambitny tenisista młodego pokolenia. Doceniamy dumę z jaką Hubert reprezentuje Polskę na arenie międzynarodowej – mówi Jarosław Wittstock, wiceprezes zarządu Grupy LOTOS.
– Decyzję o współpracy z Hubertem Hurkaczem podjęliśmy biorąc pod uwagę zarówno dotychczasowe sukcesy sportowe, jakie ma na swoim koncie, jak również ze względu na ogromny potencjał, jaki w nim drzemie. Trzymamy kciuki i życzymy dalszych sukcesów w walce o zwycięstwa na wielkich turniejach tenisowych – dodał.
– Jestem bardzo dumny z możliwości dołączenia do grona wybitnych polskich sportowców wspieranych przez Grupę LOTOS. Doceniam i szanuję wkład firmy w rozwój polskiego sportu i z pełnym zaangażowaniem włączę się we wspólne przedsięwzięcia, które będą miały wpływ na rozwój polskiego tenisa – komentuje podjęcie współpracy Hubert Hurkacz.
To nie pierwszy raz, kiedy Grupa LOTOS angażuje się w polski tenis. Wcześniej była już sponsorem Agnieszki Radwańskiej. Natomiast od lutego 2019 roku koncern jest sponsorem strategicznym Polskiego Związku Tenisowego, w tym sponsorem strategicznym kobiecej i męskiej reprezentacji Polski, reprezentacji młodzieżowej i mistrzostw Polski we wszystkich kategoriach wiekowych.
W ramach współpracy w czerwcu zainaugurowano cykl LOTOS PZT Polish Tour – kilkunastu turniejów odbywających się w różnych częściach kraju. Ponadto, oprócz wspomnianego wyżej programu „Rakiety LOTOSU”, spółka została sponsorem tytularnym projektu „PZT LOTOS Team – Nadzieje Polskiego Tenisa” stworzonego wspólnie z Ministerstwem Sportu i Turystyki.