26.08.2019 11:06

Pierwszy taki salon 4F

Marka 4F otworzyła swój największy i najnowocześniejszy salon w centrum handlowym Arkadia w Warszawie.

Pierwszy taki salon 4F


W industrialnej, pełnej rozwiązań technologicznych przestrzeni o powierzchni 700 mkw prezentowane będą kolekcje sportowe i sportstylowe 4F, a także dziecięca kolekcja 4F Junior.

W sklepie zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań multimedialnych i architektonicznych. W zależności od sezonu, nie tylko kolekcja, ale również wygląd salonu 4F będą się zmieniać. Nośniki multimedialne i ekrany ledowe, pozwolą na wprowadzenie pory roku i pogody z zewnątrz do wnętrza sklepu.

Nowoczesny charakter marki 4F widoczny jest już na wejściu. Klienci zobaczą ekrany na ścianach i suficie w układzie kaskadowym oraz srebrne manekiny w dynamicznych pozycjach, które zapraszać będą do świata miejskiej dżungli. W strefie centralnej, inspirowanej futuryzmem, na złotych manekinach, prezentowane będą kapsuły wizerunkowe. Obok, na stole z ekranem multimedialnym pokazywane będą główne technologie zastosowane w produktach 4F. Po raz pierwszy w sklepie 4F znajdzie się strefa ekspercka. Stale obecny w niej ekspert będzie doradzał w wyborze asortymentu oraz przybliżał klientom technologie wykorzystane w odzieży. W dalszej części sklepu, w dobrze oświetlonych przymierzalniach z dużymi lustrami, klienci będą mogli komfortowo przymierzyć odzież.

– Nowy salon 4F w Arkadii to największy i najnowocześniejszy sklep w całej sieci ponad 240 sklepów detalicznych. Zarówno na poziomie wystroju salonu jak i samego produktu widoczna jest dynamika rozwoju naszej marki, jej postępowość i nowoczesność. Klienci będą mogli w pełni eksplorować świat 4F – poznają nasze wartości, zobaczą pełny przekrój dostępnych kolekcji. Jestem dumny z tego projektu i wiem, że zakupy w tak nowoczesnej i inspirującej przestrzeni, będą dla Klientów przyjemnością – mówi Igor Klaja, prezes zarządu OTCF S.A.



Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński