4F rozpoczyna nową kampanię reklamową
We współpracy z Papaya Films marka odzieży i akcesoriów sportowych 4F należąca do OTCF rozpoczyna nową akcję.


„Wierni sobie” to nie tylko nazwa kampanii, ale i nowe hasło przewodnie brandu.
Zarazem będzie to pierwsza kampania realizowana przez 4F w formie cyklu krótkometrażowych filmów dokumentalnych. Będzie to także zalążek nowej strategii komunikacyjnej.
Pierwsze działania zrealizowana z udziałem Martyny Kotwiły, lekkoatletki i ambasadorki marki.
Następny materiał zostanie opublikowany 23 sierpnia.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Piłka nożna we krwi – RCKiK w Katowicach wręczy bilety na mecze Betclic 1. i 2. Ligi krwiodawcom
Od marca do czerwca 2025 roku dla osób, które oddadzą krew w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach lub wybranych Terenowych Oddziałach w województwie śląskim, RCKiK w Katowicach oraz Betclic przygotowali vouchery, które można wymienić na podwójny bilet na mecz piłki nożnej lokalnych klubów.



