Interia wsparła Wisłę Kraków
Wisła Kraków występująca w PKO Ekstraklasie może liczyć na nowego patrona medialnego, którym został portal Interia.
W ramach porozumienia obowiązującego do końca czerwca 2020 roku w sportowym dziale portalu będzie publikowany raport specjalny poświęcony klubowi.
Na sport.Interia.pl w trakcie trwania współpracy ma się pojawić ponad 200 artykułów i około 150 materiałów wideo. Działania redakcyjne wesprze kampania reklamowa w portalu.
– Wisła Kraków to żywy pomnik polskiego sportu. Klub legendarnego Henryka Reymana trzynastokrotnie wygrywał polską ligę, w czym dorównać mu może tylko Górnik Zabrze. Pod względem liczby kibiców na stadionie w zeszłym sezonie „Białą Gwiazdę” prześcignęła tylko Legia, która rywalizowała o mistrzostwo Polski, a nie o wygranie słabszej grupy Ekstraklasy. Serial „Wychodzenie Wisły z kryzysu, z ratownikami: Błaszczykowskim, Królewskim i Jażdżyńskim” trwa, jest coraz bardziej pasjonujący. W roli patrona medialnego będziemy go państwu opisywać, z przesłaniem: mocna Wisła jest potrzebna nie tylko Krakowowi, ale całej polskiej piłce – zaznacza Michał Białoński, kierownik serwisu Sport Interia.pl.