Śląsk Wrocław z nowym partnerem
WKS Śląsk Wrocław występujący w PKO Ekstraklasie zyskał wsparcie nowego partnera. Będzie nim serwis WP SportoweFakty.
Na mocy kontraktu serwis internetowy będzie patronem medialnym klubu. Dla marki to pierwsze takie partnerstwo w PKO Ekstraklasie.
– Śląsk Wrocław to klub z wielkimi tradycjami, potencjałem i nowoczesnym zapleczem piłkarskim. Najważniejsze i najciekawsze informacje oraz filmy kibice w pierwszej kolejności znajdą w serwisie WP SportoweFakty i obiecuję, że będą pełne sportowych emocji – mówi Michał Chabas, dyrektor zarządzający obszaru sport w WP.
– Dla nas ta współpraca ma dodatkowe znaczenie. Wrocław, tak jak Warszawa i Gdańsk, jest jednym z miast, gdzie siedzibę mają spółki należące do Wirtualna Polska Holding. Partnerstwo z klubem sportowym zacieśnia nasze związki z miastem – dodaje Anna Szuszkiewicz, menadżer ds. promocji w Wirtualnej Polsce.
Współpraca zakłada promocję serwisu WP SportoweFakty w materiałach klubowych oraz na stadionie, podczas meczów. WP SportoweFakty zyskały możliwość emitowania filmów tworzonych na potrzeby WKS Śląsk Wrocław i pierwszeństwo w dostępie do niektórych materiałów.
– Nawiązanie współpracy z WP SportoweFakty to kolejny, ważny krok w budowaniu silnej marki klubu. Z jednej strony będziemy mogli skorzystać z przestrzeni reklamowych w najpopularniejszym serwisie sportowym w Polsce, z drugiej kibice znajdą na jego łamach jeszcze więcej interesujących materiałów związanych z drużyną WKS-u – mówi Michał Mazur, dyrektor ds. komunikacji i promocji Śląska Wrocław.