11.01.2012 23:09

Kto zarządcą poznańskiej strefy kibica?

Kto będzie operatorem poznańskiej Oficjalnej Strefy Kibica UEFA Euro 2012? Do przetargu stanęły dwie firmy. Zwycięzca ma być znany pod koniec stycznia.

Międzynarodowe Targi Poznańskie i konsorcjum Innovations i My Music Group zmierzą się w przetargu, którego zwyciezca będzie zarządzał poznańską strefą kibica podczas tegorocznych mistrzostw Europy. Pierwsza firma złożyła ofertę opiewającą na 25,8 mln złotych, z kolei propozycja konsorcjum warta jest osiem milionów złotych mniej. Przetargiem zajmuje się spółka Euro Poznań 2012, która wcześniej z ramienia miasta prowadziła rozbudowę Stadionu Miejskiego.

Joanna Janowicz – Strzyżewska, która jest rzecznikiem spółki, zdradziła, że kryteria, jakimi będzie się kierować komisja przy wyborze zwycięzcy to w 60 procentach cena oraz w 40 procentach "atrakcyjność artystyczna i eventowa strefy".
– W tych 40 procentach zawiera się przede wszystkim pomysł na strefę – jakie przyszły zarządca chce podjąć działania promocyjne, tak aby przyciągnąć jak najwięcej ludzi. Ważny jest też pomysł na komercjalizację strefy, by miasto na niej jak najwięcej zarobiło. Przypomnę, że wynagrodzeniem operatora będzie 10 procent od uzyskanych zysków ze strefy – powiedziała rzecznik spółki.

Oferty zostaną poddane analizie i ocenie w najbliższym czasie. – Zależy nam, aby przyszły operator mógł zacząć działać jak najwcześniej – dodała Joanna Janowicz – Strzyżewska.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing