Legia jak Hertha i Bayer
Westminster Polska, należący do grupy działającej na rynku nieruchomości, został nowym partnerem biznesowym Legii Warszawa.
Logo firmy będzie eksponowane m.in. na strojach meczowych drużyn Akademii Legii. W Niemczech firma znana jest z zaangażowania we wsparcie sponsorskie klubów Bundesligi – Herthy BSC, Bayeru 04 Leverkusen i 1. FC Union Berlin.
– Cieszymy się, że kolejna prestiżowa firma o międzynarodowym zasięgu dołącza do grona sponsorów naszego klubu, doceniając tym samym potencjał marketingowy największej sportowej marki w Polsce, jaką jest Legia. Jestem pewien, że nasze partnerstwo przyniesie obopólne korzyści i będziemy mogli rozwijać naszą współpracę w przyszłości – powiedział Dariusz Mioduski, prezes zarządu i właściciel Legii Warszawa.
Współpraca Legii i Westminster Polska obejmuje rozbudowany pakiet świadczeń z ekspozycją na banerach i strefie biznesowej stadionu Legii oraz wsparcie Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa. Logo Westminster Polska będzie widoczne na strojach wszystkich zespołów.
– Po wielu inwestycjach w Niemczech dołączyliśmy do Legii Warszawa, wykonując kolejny krok na polskim rynku. Legia będzie dysponować jednym z najlepszych ośrodków szkoleniowych w Europie. Cieszymy się, że możemy promować rozwój dzieci, które są naszą przyszłością – mówi Marian Ziburske, właściciel Grupy Westminster.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Youtuberzy zagrają w Tychach – charytatywny mecz dla dzieci z wadami serca
28 czerwca na stadionie w Tychach odbędzie się wyjątkowy mecz charytatywny, podczas którego internetowi twórcy zmierzą się na prawdziwym boisku. Dochód z wydarzenia zostanie przekazany na pomoc dzieciom z chorobami serca. Przez ostatnią dekadę organizatorzy zebrali już blisko dwa miliony złotych na rzecz najmłodszych, głównie dzięki internetowym akcjom.



