Piast Gliwice z nowym sponsorem głównym
Piast Gliwice, czyli aktualny piłkarski mistrz Polski, w sezonie 2019/20 będzie miał nowego sponsora głównego.
Kontrakt podpisano z firmą Betclic. Bukmacher posiadający licencję na działalność w Polsce podpisał dwuletnią umowę, na mocy której otrzymał prawa do wykorzystania wizerunku zawodników i herbu klubu. Logo sponsora znajdzie się w najbardziej prestiżowym miejscu na koszulkach meczowych. Branding pojawi się również na stadionie oraz w kanałach social media klubu.
– Piast Gliwice odniósł w sezonie 2018/2019 największy w historii sukces sportowy. To efekt wieloletniej i konsekwentnej pracy kadry sportowej i menadżerskiej oraz pracowników klubu. Nie spoczywamy jednak na laurach, budujemy jeszcze silniejszą organizację sportową. Jednym z jej filarów są sponsorzy. Jestem zadowolony, że od lipca wśród nich znalazł się Betclic, nowy sponsor główny Piasta. Podpisaliśmy z tym partnerem największy w historii klubu kontrakt sponsorski. Wierzę, że wspólnie będziemy odnosić kolejne sukcesy – mówi Paweł Żelem, prezes Piasta Gliwice.
– Jednym z kluczowych elementów naszej strategii rozwoju na polskim rynku jest wspieranie rodzimego sportu. Pierwszym naturalnym krokiem dowodzącym naszego zaangażowania w tym obszarze jest podpisanie umowy sponsoringowej z mistrzem Polski w piłce nożnej. Z dumą ogłaszamy kontrakt z klubem, który będzie reprezentował Polskę w najbardziej prestiżowych rozgrywkach: kwalifikacjach do Ligi Mistrzów. Współpraca w obecnym kształcie zakłada sponsoring w dwóch nadchodzących sezonach. Niemniej jednak jesteśmy przekonani, że przy zaangażowaniu dwóch stron stworzymy trwałą relację partnerską, czego efektem będzie wzrost rozpoznawalności marki Betclic w Polsce oraz rozwój sportowo-organizacyjny Piasta Gliwice i kolejne trofea w klubowej gablocie – mówi Bartłomiej Płoskonka, Country Manager firmy Betclic w Polsce.
– To nie jedyny projekt sponsorski, który zaplanowaliśmy na nadchodzące lata. Kolejne umowy będą ogłaszane już wkrótce. Planujemy intensywne działania związane z promocją firmy w Polsce. W najbliższym czasie informacje o marce będzie można znaleźć w wielu kanałach. Mogę zdradzić, że oprócz sponsoringu będą to m.in. działania akwizycyjne, reklama outdoorowa, czy telewizyjna – kończy Płoskonka.