05.07.2019 08:00

Pogoń Szczecin na dłużej z bukmacherem

STS, czołowa firma bukmacherska działająca w Polsce, pozostanie sponsorem Pogoni Szczecin występującej w PKO Ekstraklasie.


STS niezmiennie będzie oficjalnym bukmacherem "Portowców", a jego logo pozostanie na rękawkach koszulek zawodników. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez kolejne trzy lata, czyli do czerwca 2022 roku.

– Przedłużenie umowy sponsorskiej jest naturalną konsekwencją udanej współpracy między STS a Dumą Pomorza, która trwa od 2016 roku. Decyzja o podpisaniu kolejnego kontraktu to wyraz wzajemnego zaufania, docenienia dotychczasowych działań i ambitnych planów na przyszłość. Mam nadzieję, że w trakcie kolejnych trzech lat będziemy dalej wspólnie pracować na rzecz rozwoju Pogoni oraz dalej angażować jej kibiców w ciekawe aktywacje – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski. Pod koniec 2018 roku STS wraz z Pogonią Szczecin przygotował specjalny plebiscyt, w którym kibice wybrali projekt graficzny nowego autokaru "Portowców". Na zlecenie bukmachera została wykonana również fotograficzna gigapanorama podczas meczu Pogoni z Zagłębiem Lubin, którym kibice żegnali się ze starym stadionem.

– Cieszę się, że po trzech wspólnych latach przyszedł czas na długoterminową, 3-letnią umowę. Doceniamy taki wyraz zaufania ze strony sponsora i jesteśmy przekonani, że obie strony będą czerpać wiele korzyści ze współpracy – komentuje Jarosław Mroczek, prezes Pogoni Szczecin.

Kontynuacja umowy obejmuje ekspozycję logotypu firmy w trakcie spotkań rozegranych w Szczecinie m.in. na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych. Kontrakt przewiduje też publikację treści na stronie internetowej oraz współpracę w social mediach. Ponadto firma podczas wybranych meczów organizować będzie specjalną strefę kibica, a także będzie oferować specjalne zakłady na spotkania z udziałem Pogoni Szczecin. STS prowadzić będzie także specjalne aktywacje skierowane do klubu oraz kibiców – w tym wspólne akcje marketingowe.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński