10.06.2019 08:09

Dlaczego Play skorzystało z Piątka?

Krzysztof Piątek, napastnik reprezentacji Polski oraz AC Milanu, coraz częściej gości w różnych reklamach i akcjach promocyjnych.

Dlaczego Play skorzystało z Piątka?

Z wizerunku piłkarza ostatnio zaczęła korzystać również sieć telekomunikacyjna Play. Rzecz jasna, wpisuje się to w politykę firmy, która chętnie korzysta z polskich gwiazd.

– Naszym zdaniem Krzysztof świetnie rokuje. To chyba pierwszy raz kiedy klienci Play tak intensywnie nam kogoś rekomendowali. Mnóstwo postów na Facebooku i na Twitterze proponujących zaangażowanie właśnie jego – powiedział w rozmowie z „Wirtualnymi Mediami” Michał Sobolewski, dyrektor marketingu Play.

I dodał: – Krzysztof ma ogromny potencjał i jestem przekonany, że to dopiero początek jego sukcesów. To wizerunek i osobowość, która idealnie pasuje do naszego nowego produktu, który daje klientom więcej możliwości bez kompromisów.

Sobolewski nie zdradza na jaki okres podpisano umowę wizerunkową z Piątkiem, ale zaznacza, że firma chciałaby związać się z tym sportowcem na dłużej i korzystać z niego w kolejnych aktywnościach.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński