19.05.2019 08:49

Kopiuj-wklej Wisły Płock

Wisła Płock do końca walczyła o pozostanie na boiskach LOTTO Ekstraklasy. To się udało. Dział marketingu klubu przygotował wideo mające ukazać emocje z tym związane.


I byłoby naprawdę fajnie, gdyby materiał nie okazał się kopią spotu stworzonego przez AFC Ajax, który kilka tygodni temu zobaczył chyba cały piłkarski internet i który wywołał niezwykle pozytywne emocje.

W tym przypadku takie nie są, choć jedno trzeba przyznać – klika się. 

 

Oczywiście, trzeba mieć świadomość, że projekt Ajaxu został zaczerpnięty z teledysku widocznego poniżej i pewnie nikt by się Wisły nie czepiał, gdyby zrobiła podobny koncept, ale przed przedstawicielem Eredivisie… A tak, wyszło jak wyszło. 

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński