Jędrzejczyk wspiera akcję CityFit
„Trenuj i pomagaj” – pod takim hasłem wystartowała kampania karnetu charytatywnego do sieci klubów fitness CityFit.
Ambasadorką akcji jest sześciokrotna mistrzyni świata UFC, Joanna Jędrzejczyk.
Karnet zawiera cegiełkę, z której dochód przeznaczony zostanie dla małych podopiecznych Fundacji Cancer Fighters. Osoby, które do 12 maja dołączą do CityFit i wybiorą właśnie karnet charytatywny otrzymają od sieci 20% rabatu na pierwszy miesiąc treningu.
– Trening to czas, w którym robimy coś dobrego dla siebie. Z karnetem charytatywnym możemy dodatkowo pomóc innym – dzieciom chorym na raka. Jesteśmy pierwszą siecią w Polsce, która wprowadziła taki produkt do swojej oferty – mówi Karolina Bałaban, Communications Manager sieci CityFit.
Sprzedaż karnetu wsparta została kampanią online, której twarzą jest Joanna Jędrzejczyk. Filmy z udziałem ambasadorki emitowane są również na kanałach YouTube oraz w sieci kin Helios i Cinema City. Sieć przygotowała również aktywację dla obecnych klubowiczów: w klubie, w którym sprzedaż cegiełek będzie największa odbędzie się specjalny trening z udziałem JJ.
Karnet charytatywny to kolejny etap współpracy CityFit z Fundacją Cancer Fighters. W ubiegłym roku wystartował wspólny projekt „Pogromcy Złośliwości” (www.pogromcyzlosliwosci.pl), którego celem jest zwalczanie hejtu w internecie oraz walka ze złośliwością choroby nowotworowej. W inicjatywę od początku zaangażowana jest również Joanna Jędrzejczyk, a także zawodnik MMA – Artur „Kornik” Sowiński. Projekt otrzymał dwa wyróżnienia w konkursie niezależnej kreacji w reklamie Kreatura 2018.
Całość działań kreatywnych do obu akcji to efekt pracy Agencji GPD.