14.07.2011 17:16

Zina zyskała marketingowe wsparcie

PPH Optim, właściciel marki ZINA, zawarł umowę z SYSKO. Firma ta zajmie się budowaniem strategii marketingowej, a także będzie pełniła funkcję „ZINA Marketing Office”.

Zina zyskała marketingowe wsparcie
\"\"
Umowa została podpisana na trzy lata. SYSKO na rynku marketingu sportowego działa od 2000 roku. Głównie zajmuje się wdrażaniem strategii marketingowych, zarządzanie w sporcie oraz organizacją opraw artystycznych imprez sportowych.
 
– Jesteśmy naprawdę dumni, iż możemy pracować dla ZINY. Mamy nadzieję, że opracowana przez nas strategia da marce ZINA pozytywnego „kopa”  – powiedział Michał Sieczko, prezes SYSKO.
 
– Produkując profesjonalną odzież dla sportowców, zdajemy sobie sprawę, że  profesjonalny marketing to podstawa. Stąd podjęcie współpracy z SYSKO SportMarketing i stworzenie ZINA Marketing Office – dodał Leszek Cieślak, współwłaściciel marki ZINA.
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński