26.04.2019 06:21

Żewłakow został ambasadorem browaru

Marcin Żewłakow zagra w drużynie Browaru Sulewski. Były napastnik reprezentacji Polski i komentator sportowy został ambasadorem marki.


Umowa została parafowana na najbliższe cztery lata. W ramach porozumienia były piłkarz będzie twarzą planowanej kampanii ogólnopolskiej hrubieszowskiego browaru.

– Co mnie połączyło z Browarem Sulewski? Zawsze chciałem być ambasadorem marki, w którą naprawdę wierzę. Pierwszy raz miałem przyjemność spróbować piwa z Browaru Sulewski w 2016 roku – mówi 25-krotny reprezentant Polski. – Kiedy tylko się tu pojawiłem, zrozumiałem z jaką troską właściciele dbają o swój produkt i jak bardzo liczą się dla nich szczegóły.

Umowa pomiędzy Browarem Sulewski i zawodnikiem weszła w życie 23 kwietnia, a w planie jest przeprowadzenie kampanii ogólnopolskiej, za którą odpowiadać będzie warszawska agencja Butik Kreatywny. Planowane działania marketingowe zbiegną się w czasie z otwarciem nowej linii produkcyjnej browaru.

– Po sześciu latach nieprzerwanej produkcji w małym browarze, gdzie dołożyliśmy wszelkich starań, aby dopracować receptury i dotrzeć do jak największej ilości osób, które cenią w piwie przede wszystkim jakość, nadszedł czas na kolejny krok – mówi Tomasz Sulewski, współwłaściciel hrubieszowskiego browaru.

– Wszyscy kibice, którzy lubią dobry sport sięgają też po dobre piwo. To połączenie wydaje się najlepszym z możliwych, bo oglądanie zawodów sportowych na najwyższym poziomie, kibicowanie wybitnym sporowcom czy drużynom i picie niskiej jakości piwa nie zawsze idzie w parze. Od 2016 roku rozpoczęliśmy działania z wykorzystaniem marketingu sportowego. Idąc dalej tą drogą, podpisując umowę z Marcinem Żewłakowem chcemy zaistnieć na szerszym rynku. Mamy dwie pasje – warzenie piwa i piłkę nożną. Uważam, że produkcja piwa to równie wymagająca dyscyplina jak piłka nożna. Rozpoczynając tę współpracę, chcemy dla obu tych dyscyplin znaleźć kreatywną i pełną sympatii płaszczyznę współdziałania – dodał.

Browar Sulewski na rynku działa od 2010 produkując piwa na bazie receptur rodem z Bawarii. W planie firmy jest zwiększenie produkcji zaczynając od miliona litrów w 2020 roku, przy zachowaniu najwyższej jakości.

– To ma być produkt, po który klient będzie chciał sięgać ponownie. Piwo jest powszechnym napojem, natomiast ci, którzy mają ochotę na coś szczególnego, powinni sięgnąć po piwo od browaru Sulewski – uzupełnił Marcin Żewłakow.

Obecnie piwo spod znaku Browaru Sulewski można kupić w wybranych punktach na Lubelszczyźnie oraz w Krakowie i Warszawie. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński