23.04.2019 14:21

Skra wprowadza… newsletter

Kibice PGE Skry Bełchatów występujące w PlusLidze mogą zapisywać się do specjalnie utworzonego newslettera.


Ma to pomóc fanom w łatwy sposób pozyskać najnowsze informacje odnośnie siatkarskiego klubu.

Newsletter to elektroniczna forma biuletynu, która jest rozsyłana za pomogą wiadomości e-mail. Klub będzie w ten sposób informował o nowościach w drużynie, transferach, pomysłach i projektach marketingowych, a także działalności sponsorów i zniżkach do sklepu PGE Skry.

– Newsletter to bardzo skuteczna, ale również ciekawa forma komunikacji z kibicami. To my jako klub wychodzimy z inicjatywą do naszych sympatyków, dzieląc się z nimi tym, co dzieje się w naszej drużynie. Zdaję sobie sprawę, że wielu kibiców czerpie informacje z naszych kanałów społecznościowych, ale newsletter pozwoli na zapoznanie się z nowościami w klubie nawet podczas rutynowego sprawdzania skrzynki pocztowej. Mam nadzieję, że kolejny sposób dotarcia do naszych fanów spotka się z dużym zainteresowaniem, zarówno naszych kibiców, jak i sponsorów – mówi Konrad Piechocki, prezes zarządu KPS Skra Bełchatów S.A.

Jak podkreśla Tomasz Koprowski, dyrektor marketingu PGE Skry, newsletter nie jest czymś nowym, jeśli chodzi o formę komunikacji w klubach sportowych, ale… – Jest na to narzędzie, którego w PGE Skrze brakowało. Dzięki temu każda osoba, która zapisze się do newslettera, będzie mogła na bieżąco otrzymywać informacje zarówno o wydarzeniach sportowych, jak i marketingowych naszego klubu. Będziemy systematycznie organizować konkursy i przygotowywać specjalne nagrody dla użytkowników. Z pewnością również nasi partnerzy biznesowi przygotują coś dla zapisanych do newslettera kibiców. Wprowadzenie takiej formy interakcji z fanami to jeden z dalszych etapów rozwijania kanałów komunikacyjnych klubu i wkrótce zaskoczymy naszych sympatyków kolejną miłą niespodzianką – mówi Koprowski. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński