Survival Race z partnerem strategicznym
To już kolejny rok współpracy wrocławskich firm. Militaria.pl pozostanie partnerem strategicznym biegów ulicznych we Wrocławiu i Poznaniu - Survival Race.
Podobnie jak 12 tysięcy osób w ubiegłym sezonie, również teraz na uczestników obu biegów będą czekać dwie przeszkody obrandowane logiem Militaria.pl: zasieki oraz ściana.
W ramach współpracy Militaria.pl przekażą wiele nagród dla najlepszych zawodników wszystkich tras. Będą wśród nich między innymi multitoole Leatherman czy latarki Olight.
Wszyscy klienci firmy mogą liczyć na rabat przy zapisach do rywalizacji. Ponadto, sklep przygotował specjalną kategorię „survivalowych” produktów, które przydadzą się każdemu biegaczowi. Wśród nich znajdzie się markowa odzież, rękawice, buty i inne akcesoria (np. latarki czołowe).
Logo przedsiębiorstwa pojawi się we wszystkich materiałach promocyjnych imprezy. Oba podmioty będą się wzajemnie promować poprzez swoje kanały komunikacyjne (strona www, Facebook, Instagram, YouTube).
– Angażujemy się w wiele ciekawych projektów, a Survival Race z pewnością do takich należy. Udowadniamy, że nasza oferta to nie tylko shooting & outdoor, ale również wiele produktów dla sportowców. Boom na bieganie, także ekstremalne, nadal trwa, dlatego wykorzystujemy to w naszej komunikacji marketingowej – mówi Tomasz Szulc, wiceprezes zarządu Militaria.pl
– Survival Race to największe miejskie biegi przeszkodowe w Polsce – wysoką jakość naszych wydarzeń współtworzą jakościowe partnerstwa – Militaria.pl jako lider branży strzelecko-outdoorowej pozwala dotrzeć nam do osób, które poszukują różnego rodzaju wrażeń i adrenaliny. Dzięki widowiskowym trasom i spektakularnym przeszkodom ale też odpowiednim dopasowaniu poziomu trudności na poszczególnych dystansach, udowadniamy, że każdy jest w stanie przygotować się i wystartować w naszych zawodach – mówi Radosław Owczarczyk, new business manager Survival Race.
– Poza działaniami skierowanymi do uczestników zawodów, a także naszych klientów, w imprezę włączamy również naszych pracowników. W poprzednich edycjach startowała nasza firmowa drużyna i podobnie będzie w tym sezonie. To świetny sposób na integrację zespołu – dodaje Szulc.