Science4Football z EY proponują konkurs
1 maja, podczas międzynarodowego kongresu Science4Football w Warszawie, odbędzie się „Startup Challenge”.
Jest to konkurs dla startupów między innymi z branż sport health med tech, na którym pomysłodawcy innowacyjnych rozwiązań będą mieli okazję zaprezentować je przedstawicielom świata sportu, w szczególności piłki nożnej. Nagrodą główną będzie możliwość dwutygodniowego korzystania z infrastruktury i zaplecza LegiaLab w ramach nowo budowanego Legia Training Center, a także wspólny wyjazd do Mediolanu na mecz legendarnego AC Milan i wizyta w klubie.
Science4Fotball to kongres poświęcony wpływowi i wykorzystywaniu osiągnięć naukowych i technologicznych we współczesnym sporcie, w szczególności w piłce nożnej . Druga edycja kongresu odbędzie się 1 i 2 maja w Warszawie, na stadionie Legii. Podczas wydarzenia wystąpią międzynarodowi eksperci branżowi, w tym przedstawiciele europejskich i polskich klubów, które są liderami innowacji i zastosowania najnowszych osiągnięć technologicznych w zarządzaniu i przygotowaniu swoich zespołów.
– Poprzez organizację „Startup Challenge” chcemy jeszcze lepiej poznać się z ludźmi, którzy mają niestandardowe pomysły mogące pomóc w osiąganiu sukcesu sportowego i pomóc im walidować, a następnie rozwijać oraz wdrażać najbardziej obiecujące koncepty. W kolejnych latach liderami będą kluby, ligi, czy federacje, które nie tylko są świetne w skautingu zawodników, ale także w wyszukiwaniu i stosowaniu właściwych innowacji. – wyjaśnia Tomasz Zahorski, pełnomocnik zarządu Legii Warszawa.
Firma EY została oficjalnym „Innovation Partner” kongresu. W ramach swojej praktyki współpracuje ze startup’ami, między innymi poprzez EYnnovation – specjalny program zapewniający pełną ofertę usług i wsparcia dla młodych firm i przedsiębiorców o wysokim potencjale wzrostu.
– Cieszymy się, że możemy wesprzeć konkurs Science4Football na najciekawszy startup w obszarze technologii dla sportu i podzielić się naszymi doświadczeniami z obszaru zarządzania innowacją. Mam nadzieję, że to początek szerszego trendu na polskim rynku i kluby sportowe, nie tylko piłkarskie, otworzą się na systematyczną współpracę ze startupami. Nowe pomysły i wspólna praca nad ich praktycznym zastosowaniem powinna przełożyć się na wzrost poziomu sportowego jak i na wyniki komercyjne. – mówi Marcin Bartoszewski, lider praktyki sportowej w EY Polska.
Zwycięzcy konkursu zostaną wybrani przez doświadczonych członków międzynarodowego jury po zaprezentowaniu swoich rozwiązań podczas pierwszego dnia kongresu.