Nietypowa inicjatywa STS dla kibiców Pogoni
Firma bukmacherska STS znana jest z ciekawych i nietypowych form aktywacji dla kibiców klubów i organizacji, które wspiera.
Nie inaczej jest tym razem. Czołowy bukmacher w Polsce oraz sponsor Pogoni Szczecin, opublikował wielkoformatowe zdjęcie wypełnionego po brzegi – w trakcie meczu „Portowców” z Zagłębiem Lublin – Stadionu Miejskiego im. Floriana Krygiera. Na gigapanoramie może odnaleźć się i oznaczyć każdy z ponad 15 tys. kibiców obecnych podczas wydarzenia.
– STS nie tylko wspiera polski sport, ale również angażuje kibiców w trakcie widowisk sportowych. Przykładem tego, jak wyjątkową atmosferę tworzą fani Portowców, jest oprawa ostatniego meczu przed remontem szczecińskiego stadionu. Zdjęcie, po zakończeniu przebudowy, zostanie umieszczone na odnowionym stadionie – wyjaśnił Mateusz Juroszek, prezes STS.
– Doceniamy innowacyjne pomysły naszych partnerów, dzięki którym powstaje coś specjalnego dla kibiców. Cieszę się, że po meczu, którym żegnaliśmy stadion pełnymi trybunami, pozostanie taka pamiątka – dodał Jarosław Mroczek, prezes Pogoni Szczecin.
Wcześniej bukmacher zdecydował się zdjąć sektorówkę i udostępnił tym samym kolejne miejsca z dobrą widocznością na mecz z Zagłębiem.
STS znany jest jako zaangażowany sponsor. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski. Pod koniec zeszłego roku STS wraz z klubem przygotował specjalny plebiscyt, w którym kibice wybrali projekt graficzny nowego autokaru „Portowców”.