Jagiellonia zaimponowała projektem
Jagiellonia Białystok występująca w LOTTO Ekstraklasie zaprezentowała nowy produkt dla kibiców. Są to czapki, ale nie takie zwykłe. To nakrycia głowy od New Era.
Jest to efekt współpracy handlowej jaką klub rozpoczął kilka miesięcy temu z bezpośrednim przedstawicielem New Era na Polskę, firmą Marketing Investment Group SA.
– Zależało nam, aby na rynku pojawiły się czapki z herbem naszego klubu, wyprodukowane przez znaną na całym świecie markę – mówi w rozmowie ze „SportMarketing.pl” Agnieszka Klim, dyrektor ds. marketingu Jagiellonii.
– Wstępne szkice – projekty powstały w klubie. Na ich podstawie w fabryce New Era wyprodukowano egzemplarze próbne, które następnie musieliśmy zatwierdzić. Efektem działań są cztery, zupełnie różne czapki, które mamy nadzieję, spodobają się naszym kibicom – uzupełniła.
– Do sesji reklamowej z zawodnikami zaangażowaliśmy bezdomne psiaki. Jest to efekt współpracy ze Stowarzyszeniem Happy Dog. Chcieliśmy zwrócić jednocześnie uwagę na problem bezdomności i zachęcić do adopcji – zakończyła.
Warto dodać, że New Era ma nie tylko umowy o współpracy z National Basketball Association, czy też Major League Baseball i National Football League. Firma od dłuższego czasu mocno zaangażowała się w piłkę nożną w Europie. Współpracuje m.in. z Manchesterem United FC, West Ham United FC, Tottenhamem Hotspur FC, FC Schalke 04 Gelsenkirchen, czy Atletico Madryt CF.