Ile KGHM przeznaczył na sport?
KGHM, który między innymi jest właścicielem i sponsorem głównym ekstraklasowego Zagłębia Lubin, nie szczędzi pieniędzy na sport.
Jak informują „WirtualneMedia”, w sprawozdaniu finansowym grupy KGHM wydatki marketingowe są określone jako reklamowe i reprezentacyjne, zarazem całościowo stanowią małą część kosztów firmy. W 2018 roku wyniosły 19,04 mln zł.
KGHM stawia na promocję poprzez sport. W zeszłym roku na sponsoring wydała 29,63 mln zł, z czego 22,29 mln zł przeznaczono na sponsoring sportu. Pozostałe spółki z grupy kapitałowej KGHM dorzuciły do tego 5,41 mln.
Oprócz wspomnianego Zagłębia firma wspiera też pływaka Radosława Kawęckiego oraz takie wydarzenia biegowe jak Bieg Piastów w Jakuszycach, Cross Straceńców i Wilczym Tropem – „Bieg Pamięci Żołnierzy Wyklętych”.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Youtuberzy zagrają w Tychach – charytatywny mecz dla dzieci z wadami serca
28 czerwca na stadionie w Tychach odbędzie się wyjątkowy mecz charytatywny, podczas którego internetowi twórcy zmierzą się na prawdziwym boisku. Dochód z wydarzenia zostanie przekazany na pomoc dzieciom z chorobami serca. Przez ostatnią dekadę organizatorzy zebrali już blisko dwa miliony złotych na rzecz najmłodszych, głównie dzięki internetowym akcjom.



