W ostatnich dniach wystosował list otwarty, w którym odnosi się do wielu istotnych kwestii, które zrealizowano, lub które klub zamierza zrealizować.
– Zrobiliśmy projekt oświetlenia stadionu, zakupiliśmy niezbędny sprzęt do odnowy biologicznej, podpisaliśmy liczne umowy o współpracy i pierwsze umowy ze sponsorami. Wykonujemy prace związane z utrzymaniem głównego boiska i boiskach treningowych – wszystko to w jakości, w jakiej te zabiegi nie były prowadzone od lat. Otworzyliśmy sklep z gadżetami klubowymi – podsumowuje.
Nie jest tajemnicą, iż ważnym aspektem dla pierwszoligowej Warty było uregulowanie kwestii własności terenów, na których znajduje się stadion. – Cieszymy się z tego, że stadion, na którym gramy, ma właściciela i jest nim miasto Poznań, reprezentowane przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji. Nasza współpraca układa się bardzo dobrze i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że władze miasta troszczą się o nasz klub. Wierzymy w to, że wkrótce będziecie świadkami wielu zmian w kwestii infrastruktury. Zaczynamy od budowy oświetlenia boiska i pierwsze efekty powinny być widoczne w najbliższych miesiącach. Dążymy do tego, aby obiekt przy Drodze Dębińskiej 12 nie tylko spełniał wymogi licencyjne dla klubu piłkarskiej 1. Ligi, ale by był on również wizytówką miasta, tak jak inne , sąsiadujące z nami obiekty sportowe – dodał.
– Chciałbym, aby pod herbem Warty Poznań możliwość rozwoju miały inne sekcje, takie jak np. hokej na lodzie, koszykówka , siatkówka czy np. piłka ręczna. Jako autonomiczne podmioty prawne, ale skupione pod jednym szyldem, wspierające się nawzajem i budujące wspólną wartość. Fantastyczna informacja jest taka, że miasto Poznań wybuduje przy Drodze Dębińskiej halę sportową z widownią na ponad 2 tys. miejsc. To obiekt, z którego będzie korzystało wiele zespołów. Fajnie byłoby, gdyby zawodniczki i zawodnicy choćby kilku drużyn nosili zielono-białe barwy Warty Poznań – zaznaczył.
Farjaszewski ujawnił, że chce także stworzyć drużynę piłki nożnej kobiet, sekcję e-sportu oraz amp futbolu.
Poświęcił też kilka słów wsparciu finansowemu klubu: – Klub zasługuje na to, by być zdrowym organizmem, którego finansowanie nie jest uzależnione od jednej tylko osoby. Dlatego szukamy podmiotów gotowych wesprzeć nasz klub. Celem jest znalezienie 100 sponsorów – tych mniejszych i większych. Naszym partnerom oferujemy konkretne świadczenia i wartości marketingowe. Dodam tylko, że ekwiwalent reklamowy publikacji na temat Warty Poznań S.A. to blisko 4 miliony zł miesięcznie.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.