Rozwój grupy Arskom. Powstaje sportowa agencja brokerska
Czołowa polska agencja marketingu sportowego Arskom powołuje nową spółkę – Sport Brokers.
Będzie ona zarządzać powierzchniami reklamowymi sportowców, influencerów oraz największych serwisów sportowych.
– Klienci oczekują specjalizacji, dlatego Arskom skupi się na obsłudze PR i strategii dla największych marek, a Sport Brokers obsłuży projekty specjalne z wykorzystaniem ambasadorów i mediów sportowych. Już jesteśmy po rozmowach z największymi wydawcami i widzimy ogromne zainteresowanie takimi usługami – mówi Rafał Romaniuk, prezes Sport Brokers.
W gronie reprezentowanych przez Sport Brokers postaci są już Grzegorz Krychowiak i Jerzy Dudek, a także czołówka polskich dziennikarzy sportowych, takich jak Michał Pol, Krzysztof Stanowski czy Andrzej Twarowski. Spółka będzie też obsługiwać media sportowe, z Grupą Weszło na czele.
– Sport Brokers to pierwsza na rynku agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich wyłącznie z branży sportowej. Znamy i rozumiemy potrzeby naszych klientów, wypracowaliśmy też to, co jest najważniejsze, czyli ich zaufanie. Nasza przewaga polega na tym, że potrafimy połączyć świat agencji, mediów i sportu – zaznacza Marek Buklarewicz, partner zarządzający w Sport Brokers.
Prezesem nowej spółki został Rafał Romaniuk, który pozostaje także CEO Arskom. Za operacyjne zarządzanie nowym podmiotem odpowiedzialny będzie Marek Buklarewicz, przez ostatnie 4 lata związany z agencją Arskom, początkowo jako project manager, a następnie project director i operations director. Wcześniej przez kilka lat pracował w Ringier Axel Springer Polska. Ukończył studia na wydziale nauk politycznych Aberystwyth University w Walii.