MMSPORT ujawnia plany i kończy z Under Armour
Rok 2020 będzie szczególny dla MMSPORT. Oprócz okrągłego 25-lecia istnienia firmy, nastąpią także zmiany w zakresie reprezentowanych w Polsce marek.
W zakresie tych ostatnich, od początku 2020 roku MMSPORT nie będzie już reprezentantem i generalnym na Polskę dystrybutorem marki Under Armour. W bieżącym roku MMSPORT dostarcza zamówione przez klientów kolekcje na rok 2019 (wiosna-lato oraz jesień-zima), realizuje domówienia z tych kolekcji do końca roku, a nawet ma prawo realizować dostawy z własnego zapasu przez pierwsze cztery miesiące (do końca kwietnia) 2020 roku.
Od kolekcji wiosna-lato 2020, czyli po 11 latach pracy z marką Under Armour, miejsce MMSPORT jako dystrybutora na Polskę zajmie firma OTCF, znana jako właściciel marki 4F i to ona będzie już organizować prezentacje kolekcji na rok 2020. W ofercie MMSPORT pozostają nadal Keen i Gumbies.
Firma planuje także rozwijać się mocniej w kierunku mody sportowej oraz mody codziennej. Jeszcze w tym roku do dystrybucji trafi kanadyjska marka obuwniczo-odzieżowa Pajar oraz modowa marka Kendal+Kylie, stworzona przez modelki i celebrytki Kendall i Kylie Jenner, wywodzące się z popularnej rodziny Kardashian.
Kolejne marki, które MMPORT będzie reprezentować w Polsce będą markami z segmentów zarówno mody, mody sportowej, ale również sportu. Więcej informacji o nich w drugim kwartale tego roku, a prezentacje kolekcji wiosna-lato 2020, od których firma zacznie dystrybucję, planowane są na czerwiec tego roku.