Warta Poznań ma nowego sponsora
Występująca w Fortuna 1. Lidze piłkarskiej Warta Poznań podpisała kontrakt z nowym sponsorem.
Została nim działająca na rynku od 25 lat firma Bloch Optyk. Logo promujące sieć salonów optycznych będzie nosił na rękawku swojej koszulki meczowej Artur Marciniak, jeden z najbardziej doświadczonych zawodników „Zielonych”.
Umowa będzie obowiązywała do końca obecnego sezonu ligowego. Wybór Artura Marciniaka nie jest przypadkowy. – Obserwując pozytywne zmiany, które od niedawna zachodzą w poznańskiej Warcie, przypomniałem sobie czasy, gdy Lech Poznań ponownie stawał się klubem mającym znaczenie na rynku. W 2006 roku wspierałem "Kolejorza". Wtedy zdecydowałem się na finansowanie kontraktu Artura Marciniaka. Byłem dumny, gdy podczas meczu występował w koszulce, na której było logo mojej firmy Bloch Optyk – wspomina Wieńczysław Bloch.
– Po 13 latach historia zatacza koło. Artur znów będzie miał na rękawku swojej koszulki reklamę salonów Bloch Optyk. Ściskam kciuki za to, żeby udało się stworzyć silny ośrodek piłkarski przy Drodze Dębińskiej. Dlatego chciałbym zachęcić przedsiębiorców, nie tylko z Poznania, do wsparcia Warty Poznań – dodaje.
– Jest nam niezmiernie miło powitać w zielonej rodzinie Pana Wieńczysława Blocha i jego firmę Bloch Optyk. Fakt, że we wspieranie Warty Poznań zaangażował się tak ceniony i szanowany przedsiębiorca, to dla nas wyróżnienie. Wsparcie, które uzyskujemy pozwoli nam jeszcze lepiej realizować ambitne plany rozwoju naszego klubu. Nie chodzi tu tylko o wymiar finansowy naszej współpracy. Jest ona dowodem na to, że zmieniająca się w ostatnich miesiącach Warta Poznań jest atrakcyjnym partnerem biznesowym – uważa właściciel Warty Poznań S.A., Bartłomiej Farjaszewski.
Dodaje też z uśmiechem: – Publiczność na naszych meczach potrafi stworzyć wyjątkowy klimat. Czasami, kibicom zdarza się podczas meczu „doradzać” sędziemu, by kupił sobie okulary. Teraz będą mogli mu jeszcze polecić odpowiedni salon optyczny.