25.02.2019 16:13

90 mln zł zwrotu z reklamy dla CoinDeal

Kolejne świetne wyniki zwrotu wartości medialnej ze sponsoringu klubu w Premier League osiąga CoinDeal.

Dzięki obecności na rękawkach Wolverhampton Wandereres, CoinDeal zanotował blisko 90 milionów wartości w mediach i ponad pół miliona ekspozycji.

CoinDeal to giełda kryptowalut założona przez trzech wrocławian: Adama Bicza, Kajetana Maćkowiaka i Filipa Dzierżaka. W lipcu ubiegłego roku głośnym było podpisanie umowy sponsoringowej z klubem Premier League Wolverhampton Wanderers. Logo firmy znajduje się na rękawkach piłkarzy, ale też na fotelach ławki rezerwowych, czy bandach elektronicznych.

Pierwsze sukcesy z tej współpracy to m.in. 31 milionów PLN wygenerowanej wartości medialnej na koniec sierpnia. Po kolejnych trzech miesiącach ta suma wzrosła o kolejne 60 milionów złotych, a CoinDeal może poszczycić się rewelacyjnymi wynikami.

Dwukrotny wzrost ekwiwalentu, to wynik aż 14 meczów rozegranych w Premier League w badanym okresie. Pięć z tych pojedynków to domowe potyczki Wilków, które były transmitowane w telewizji. Wśród nich były spotkania z Evertonem, Burnley, Tottenham Hotspur, Huddersfield Town oraz Manchesterem City.

– Wyniki są świetne i to nie tylko w wartości medialnej, bo „Wilki” grają po prostu genialnie, a warto nadmienić, że są beniaminkiem w bardzo trudnej i wymagającej lidze. Oprócz wyników z badań ekspozycji w mediach dzięki współpracy z Wolves, niedawno zarejestrował się u nas 200-tysięczny użytkownik. Nasz produkt cały czas jest rozwijany, obecnie wprowadzamy opcję premium, gdzie są niższe fee i dedykowany, szybszy dostęp do suportu – mówi Kajetan Maćkowiak, jeden z założycieli CoinDeal.

Przedstawione wyniki obejmują okres do końca listopada 2018 roku, czyli nie ma w nich pomiarów ostatniej olbrzymiej aktywności CoinDeal w mediach społecznościowych. Ta wynika przede wszystkim z premiery reklamy, którą nagrano z udziałem piłkarzy Wolverhampton Wanderers. W materiale przedstawione są zalety giełdy spójne z wartościami znanymi z boisk piłkarskich.


– Nasz zespół miał dużo zabawy i radości przy tworzeniu materiału ze światowej klasy piłkarzami. 400 tysięcy odtworzeń filmu na YouTube pokazuje, że chyba zrobiliśmy niezłą robotę – dodaje Maćkowiak.

Giełda CoinDeal została założona w marcu 2018 roku i jest jedną z prężniejszych platform wymiany krypto – obecnie oferuje dostęp do 37 kryptowalut, w tym najpopularniejszych, jak ethereum, bitcoin czy litecoin, ale też wielu alternatywnych coinów. Tym jednak, co odróżnia ją od innych, jest możliwość głosowania przez użytkowników nad wprowadzeniem do obrotu nowej kryptowaluty – jeśli osiągnie ona odpowiednią liczbę głosów, zostaje dodana do platformy. Dodatkowo w ostatnim czasie CoinDeal przeniósł siedzibę główną na Maltę i pozyskał certyfikat bezpieczeństwa MDIA, a także wprowadził możliwość płatności w Rublach, obok Dolara, Funta, Euro i Złotówki. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński