Gollob ambasadorem wody mineralnej
Tomasz Gollob, legenda polskiego żużla, będzie nowym ambasadorem marki wody mineralnej Selenka.

Jak poinformowano na konferencji prasowej, wizerunek żużlowca będzie widoczny już w marcu na produktach występujących pod tym brandem należącym do Uzdrowiska Wieniec-Zdrój.
Elementem współpracy będzie także pomoc właściciela firmy, Krzysztofa Grządziela w rehabilitacji byłego mistrza świata. Kontrakt ma obowiązywać przez najbliższe trzy lata.
– Powiem nieskromnie, że byłem inicjatorem porozumienia, które tworzy się na naszych oczach. Podpisana umowa o współpracę to połączenie wody z ogniem, czyli znakomitej wody Selenki, której właścicielem marki jest Krzysztof Grządziel oraz ognia, czyli Tomasza Golloba. Nikt tak nie potrafił rozgrzać kibiców do czerwoności jak mistrz świata. Uczestnictwo w tych rozmowach było dla mnie wielkim zaszczytem i ogromną przyjemnością. Gdy zadzwoniłem do Krzysztofa i zapytałem go o to, czy może chciałby pomóc i wesprzeć Tomasza Golloba w rehabilitacji od razu zaproponował spotkanie. Gdy zadzwoniłem do Tomka, że jest taka propozycja spotkania to pierwsze pytanie, które zadał dotyczyło tego, czy woda jest z naszego regionu – powiedział Łukasz Chojnacki, członek bydgoskiego klubu.
Firma wesprze także żużlową Polonię Bydgoszcz, której Gollob jest od niedawna dyrektorem sportowym. Pierwszym elementem jest zgrupowanie żużlowców w Wieńcu.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Nitras: Dwa programy wsparcia sportu w woj. podkarpackim i lubelskim
Ministerstwo Sportu uruchomiło dwa programy wspierające rozwój sportu na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie. Pierwszy, przeznaczony wyłącznie dla Podkarpacia, obejmuje 10,6 mln zł na budowę i modernizację infrastruktury sportowej, takiej jak boiska i sale gimnastyczne przy szkołach. Drugi, nazwany „rekompensacyjnym”, dotyczy także woj. lubelskiego i ma budżet 5 mln zł na organizację…



